ZAPYTANIE OFERTOWE „Kompleksowa usługa odbioru wyrobów zawierających azbest”

Radziemice, 06.03.2024 r

 

ZAPYTANIE OFERTOWE
„Kompleksowa usługa odbioru wyrobów zawierających azbest”

  1. Zamawiający.

Gmina Radziemice, Radziemice 74, 32-107 Radziemice, woj. małopolskie, tel. (12) 385 62 44  e-mail: ug@radziemice.gmina.pl

  1. Opis przedmiotu zamówienia.
  2. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest cena za: „Kompleksową usługę odbioru wyrobów zawierających azbest”.
  1. Zakres i przedmiot zamówienia.

Pakowanie, transport  i składowanie odpadów zawierających azbest pochodzących z pokryć dachowych budynków mieszkalnych i gospodarczych zlokalizowanych na terenie Gminy Radziemice – na podstawie wydawanych przez Zamawiającego zgłoszeń (w formie elektronicznej lub papierowej).

III. Termin wykonania zadania.

Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia
w okresie  od dnia podpisania umowy  do 31.12. 2024 r.

  1. Opis sposobu przygotowania oferty, miejsce oraz termin składania oferty.

Ofertę na załączonym formularzu ofertowym należy złożyć w siedzibie Gminy Radziemice
tj. w Urzędzie Gminy Radziemice, Radziemice 74, 32-107 Radziemice, sekretariat w formie pisemnej, osobiście lub listownie w terminie do dnia 14.03.2024 r. do godziny 10.00. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Przy składaniu ofert na kopercie należ

 Koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi wykonawca. Otwarcie y umieścić napis: „Kompleksowa usługa odbioru wyrobów zawierających azbest”. ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Radziemicach Radziemice 89 (sala obrad) w dniu 14.03.2024 r. o godz. 10.15.

  1. Opis wymagań stawianych wykonawcy.
  2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
  3. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia.
  4. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  1. Informację o dokumentach składających się na ofertę.

Na zwartość oferty składa się:

  1. Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Oświadczenie o treści: „Oświadczam (my), iż spełniamy warunki dotyczące:
  • Posiadania wiedzy i doświadczenia.
  • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • Sytuacji ekonomicznej i finansowej.

VII. Istotne postanowienia umowy.

Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

VIII. Płatność za przedmiot umowy.

  • Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia będzie wypłacone po złożeniu faktury wraz z załącznikami: (-karta przekazania odpadów potwierdzoną przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego,-potwierdzona informacja dotycząca danych osób, od których zostały odebrane odpady (imię,   nazwisko , adres), wraz z potwierdzeniem przekazania odpadów Wykonawcy,-potwierdzona informacja dotycząca danych osób, od których zostały odpady (imię,  nazwisko,  adres) wraz z potwierdzeniem przekazania odpadów Wykonawcy).
  1. Kryterium oceny oferty oraz sposobu obliczenia ceny.
  • Kryterium wyboru oferty będzie najniższa cena brutto (100%). Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, niezbędne do realizowania zamówienia wynikające wprost z niniejszego zapytania ofertowego i obowiązujących przepisów, które wykonawca musi przestrzegać w trakcie realizacji zamówienia z uwzględnienie opłat i podatków w tym podatek VAT. Cenę należy podać w złotych polskich w postaci cyfrowej i słownej w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej (złotych polskich). W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. W formularzu ofertowym należy podać cenę całkowitą za wykonanie zadania.
  • Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który zaoferuje wykonanie zamówienia za najniższą cenę, podpisując umowę, której wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  1. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.

O wynikach postępowania Zamawiający powiadomi pisemnie, mailowo lub telefonicznie. Wybranemu Wykonawcy wskaże telefonicznie miejsce i datę podpisania umowy.

  1. Dodatkowe Informację.

Dodatkowych informacji udziela: Piotr Łakomy tel. (12) 385-62-44 wew. 118; p.lakomy@radziemice.gmina.pl

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym jego etapie, prawo zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.

XIII. Zamówienie nie jest prowadzone wg zapisów ustawy z dnia 11.09.2019r – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.), ponieważ jego wartość nie przekracza wartości 130 000,00 złotych – art. 2 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

XIV. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radziemice tel. 12 385 62 44 fax 12 385 60 30, e-mail:ug@radziemice.gmina.pl
  • inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radziemice jest Pan Dariusz Kozłowski e-mail : kozlowski@cbi24.pl*;

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Kompleksowej usłudze odbioru wyrobów zawierających azbest – spr prowadzonym w trybie zapytania ofertowego,

  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki:

  1. Wzór formularza ofertowego
  2. Wzór umowy
  3. Oświadczenie